Enpresen Club AVIAko txartela

AVIA zerbitzuguneen leialtze-programa da Club AVIA. Bazkideari abantaila handiak eta deskontu bereziak eskaintzen dizkio, guztiz doan.

AVIA Sarearen eragin-eremuan lan egiten duten enpresen jabeentzat edo autonomoentzat pentsatua.

Zerbitzuguneko kudeatzaileak isilpeko akordio bat egiten du bezeroarekin ordaintzeko moduari eta baldintzei buruz. Titularrak txartel bat baino gehiago eska ditzake, langileei emateko.

Gainera, litro kopuru nabarmena kontsumitzen duen bezero bat denez, Club AVIAk sustapenen berri ematen dio, zerbitzuguneak inolako kosturik izan gabe. Zerbitzuguneko kudeatzaileak enpresak lortutako opariak ematen dizkio arduradunari.

Bestalde, txartel horiek baliagarriak dira Club AVIA partner-etan, eta erreferentziazkoak ez diren zerbitzuguneetan txartel partikularren gisa funtzionatzen dute.

Si todavía no tienes la tarjeta de fidelización Club AVIA aprovecha esta oportunidad y hazte socio acudiendo a tu estación de servicio más cercana.

Eskatu AVIA sareko edozein zerbitzugunetan.

Ikusi zerbitzugune sarea