Gasolio profesionaleko txartela

Gasolio profesionaleko txartelak Club AVIA txartelaren abantaila guztiak ditu eta, gainera, garraiolariak txikizkako salmentaren gaineko zerga (IMVDH) itzultzea lortzen du.

Deskontuak txartelean metatzen dira, EUROVALEen bidez ( Eurovale = 1€). AVIA Zerbitzugune Sarean eta Opari Katalogoan eskura dituzun produktu eta/edo zerbitzuez truka ditzakezu Eurovaleak.

Akordioak enpresa elkartuekin, zuk irabaz dezazun

Club AVIAko bazkide izateak abantailak dakartza gure enpresa bazkideen produktu eta/edo zerbitzuetan, hainbat sektoretan, hala nola, bidaia-agentzietan, hoteletan, automoziorako zerbitzu-tailerretan, supermerkatuetan, aisian eta turismoan... egindako deskontu berezien bidez.

Gero eta enpresa gehiagok egiten dute bat Club AVIArekin, eta gero eta abantaila gehiago daude. Gainera, zure leialtasuna saritu nahi dugu, zure beharretara egokitutako nobedadeak, zozketak eta sustapenak eskainiz. Horrez gain, Gente AVIA aisia- eta turismo-aldizkaria jasoko duzu etxean, doan. Bertan, zure aisia eta astialdia antolatzeko ideiak, lehiaketak... ezagutuko dituzu. Club AVIAko leialtasunezko txartela oraindik ez baduzu, ez galdu aukera hau eta egin zaitez bazkide orain.

Eskatu AVIA Sareko edozein zerbitzugunetan.

Ikusi zerbitzugune sarea