Lotutako markak

Club AVIA txartelari loturiko deskontuez gain, beste abantaila batzuk daude bazkideentzat. Hainbat arlotako enpresa garrantzitsuekin hitzarmenak ditugu, zure Club AVIA txartelak mugarik izan ez dezan eta honako hauetan abantailak eta deskontu gehiago aurki ditzazun: aisian eta denbora librean, aseguruetan, automobilgintzan, ibilgailuen alokairuan, osasunean, informatikan eta teknologia berrietan, elikaduran eta abarretan.

Osasuna

General Óptica: Estreinatu betaurrekoak preziorik onenean

• % 25eko deskontua betaurreko graduatuetan eta eguzkitako betaurreko graduatuetan*.
  • Eta % 5 gehiago** Club AVIAko bazkide izateagatik.
  • 2x1 audifonoetan.***
  • Eta 30 €-ko ongietorri-txekea****

Nola eskurate zure AVIA abantaila:

Erakutsi zure Club AVIA txartela atxikitako establezimenduetan erosketak egitean.

* % 25eko deskontua betaurreko graduatuak edo eguzkitako betaurreko graduatuak erostean (armazoia + kristal-aukera), General Ópticaren Privilege programako kideentzat 2024/01/07tik 2024/06/30era arte.
** % 5eko deskontu gehigarria betaurreko graduatuetan edo eguzkitako betaurreko graduatuetan Club AVIAko kideentzat. % 5eko deskontu gehigarria eguzkitako betaurrekoetan, eta gehienez % 50eko deskontu metatua.
*** % 50eko deskontua aldebiko egokigailuetan (2x1) eskuragarri dauden audiofono-kategoria eta -marka guztietan. % 40ko deskontua aldebakarreko egokigailuetan, CROS egokitzapenetan eta entzumen-betaurrekoetan. Doako proba hilabete batez. 3 hilabeteko egokitzapen-bermea eta fabrikatzailearen 4 urteko bermea.
**** 30 €-ko ongietorri-deskontua General Ópticako Privilege Programarako. Bezero bakoitzeko behin bakarrik aplika daiteke. Erosketaren gutxieneko zenbatekoa: 100 €. (zenbateko garbia, deskontuak aplikatu ondoren) General Ópticako Privilege Txartelaren promozio-prezioa: 9 €

Abantaila PDF-an jeitsi

Aisialdia eta bidaiak

Abantailak BookRoad-en bidaietan

• % 5eko deskontua gure bookroadtravel.com (travel) eta bookroad.eu (transfers) webguneen bidez kontratatu eta ordaindutako zerbitzuetan.
    Deskontu hori egingo da baldin eta erreserbak ordainduta badaude.
    Bidaia-agentzietako erreserbak egiteko zein lekualdaketa pribatuetarako.

Nola eskurate zure AVIA abantaila:

Deitu 945 003 353 telefonora www.bookroad.eu webgunean erosketa baieztatu ondoren, eta identifika zaitez Club AVIAko kide gisa kode honekin: BRT SOCIO.

Abantaila PDF-an jeitsi