Lotutako markak

Club AVIA txartelari loturiko deskontuez gain, beste abantaila batzuk daude bazkideentzat. Hainbat arlotako enpresa garrantzitsuekin hitzarmenak ditugu, zure Club AVIA txartelak mugarik izan ez dezan eta honako hauetan abantailak eta deskontu gehiago aurki ditzazun: aisian eta denbora librean, aseguruetan, automobilgintzan, ibilgailuen alokairuan, osasunean, informatikan eta teknologia berrietan, elikaduran eta abarretan.

Automozioa eta ibilgailuen alokairua

Prestaketarik onena, puntuan jartzeko

• Segurtasun-ikuskapena doan. Ibilgailuaren 25 puntu baino gehiago aztertuko dira.
  • Pneumatikoak nitrogenoz beteko dira doan.

Nola eskurate zure AVIA abantaila:

Eskatu aurrekontua eta erakutsi zure Club AVIA txartela, atxikitako FIRST STOP lantegietan.

Dekorazioa

Jantzi zure etxea altzariz liderrarekin

• % 5eko aparteko deskontua, erosketa guztietan.

Nola eskurate zure AVIA abantaila:

Erakutsi zure Club AVIA txartela eta eman 10046 kodea.

Informatika eta teknologia berriak

Erabateko bermea

• % 5eko deskontua BEEP mahai gaineko ordenagailua + pantaila + teklatua + sagua erosiz gero
  • % 5eko deskontua NETWAY/INNOBO markako osagarri guztietan.
  • % 10eko deskontu esklusiboa 5.1. bozgorailuetan.

Nola eskurate zure AVIA abantaila:

Eskatu aurrekontua eta aurkeztu zure Club AVIA txartela atxikitako BEEP dendetan.

Aisia familiartean

Turismoa naturan

• % 10eko deskontua hauetan:
    Fuente Déko teleferikoan (joan-etorriko banako tarifan).
    Cabárceno natura-parkean (banako sarreraren tarifan).
    Abra del Pas golf-zelaian (Green fee tarifan).
    Nestares golf-zelaian (Green fee tarifan).
    Alto Campoo mendi-eskiko estazioan (egun bateko forfaitean).
    La Corza Blanca hotelean (gela bikoitzaren tarifan).
    Áliva hotelean (gela bikoitzaren tarifan).
    Kantauriko Itsas Museoan (tarifaren gainean).

Nola eskurate zure AVIA abantaila:

Erakutsi zure Club AVIA txartela, Kantabriako CANTUR turismo-elkarteari atxikitako tokietan erosketak egiten dituzunean. Bestela, deitu 942 318 950 zenbakira edo INFOCANTURen 902 210 112 telefonora.

Abantaila PDF-an jeitsi

Egizu bowlinga eta jo erronka zeure lagunei

• % 20ko deskontua bola-jokoan.
  • % 10eko deskontua, tabernan kontsumitutakoaren gainean

Nola eskurate zure AVIA abantaila:

Erakutsi zure Club AVIAko txartela, bola-jokoa ordaindu aurretik edo ILUSIONA MAXBOWLINGeko kafetegi-tabernan kontsumitutakoa ordaindu aurretik.

Abantaila PDF-an jeitsi

Etorri eta ezagutu Mediterraneoko kostako delfinariorik zirraragarriena

• Eta askoz emozio gehiago
    Adrenalina, dibertsioa, eguzkia, ura, txirristak, surfa... Plan ahaztezin bat proposatu nahi duzu? Etorri Aquópolis Costa Dauradara eta inolako zalantzarik gabe asmatuko duzu. Costa Dauradako erdi-erdian gaude, La Pinedako hondartzan.

Nola eskurate zure AVIA abantaila:

AVIA txartela aurkeztu behar duzu sarrerak erostean.

Aisialdia eta kultura

AVIAk opera gerturatzen dizu

• % 15eko deskontua honako obra hauetarako sarrerak erostean:
    La Bohème (G. Puccini), Fidelio (L. V. Beethoven), I Lombardi alla prima crociata (G. Verdi), Semiramide (G. Rossini), Les Pêcheurs De Perles (G. Bizet).

Nola eskurate zure AVIA abantaila:

ABAO-OLBEko bulegoetan edo 94.435.51.00 telefono-zenbakian. Club AVIAko bazkide-akreditazioa eskatuko dizute.

Osasuna

Zure begirada zu zeu zara

• % 30eko deskontua, zure betaurreko graduatu eta eguzkitako berrietan*.
  • Gehi % 5eko deskontu gehigarri bat**.
  • Gehi 30 €-ko ongietorri-txekea***.

Nola eskurate zure AVIA abantaila:

Erosketa egiten duzunean, erakutsi zure Club AVIAko txartela atxikitako establezimenduetan.

*% 30eko deskontua Privilege programako kideentzat, 2019-01-06ra bitartean betaurreko graduatu berriak (armazoia + kristalak) erostean. Merkatuta (% 30etik gorako deskontuarekin) dauden armazoiak edo kristalak ere konbina daitezke; kasu horretan, ez da deskontu gehigarririk ezarriko.
**% 5eko deskontu gehigarria, betaurreko graduatu eta eguzkitarakoen renove planeko % 30eko deskontuari soilik ezartzekoa.
***Oraindik Privilege programako kide ez bazara: 30 €-ko deskontua, 100 €-ko edo hortik gorako erosketa bakarrean ezartzekoa, indarrean dauden deskontu edo sustapen guztiak ezarri ondoren. Taldeko kide bakoitzari behin ezarri ahal izango zaio soilik. Privilege sustapen-salneurria: 9 €.

Benetako bainuetxeak

• % 5eko deskontua, gure edozein bainuetxetako egonaldietan.

Nola eskurate zure AVIA abantaila:

Egin erreserba telefonoz, gure erreserba-zentralean, 902 10 48 41 edo 942 31 86 68 (1 luzapena) zenbakietara deituta, eta identifikatu zeure burua Club AVIAko bazkide moduan. Ordaintzen duzunean, erakutsi txartela eta berehala lortuko duzu deskontua.

Supermerkatuak

Zure erosketak BM - Netto - Gelsa supermerkatuetan

• Meta itzazu eurobaleak zure erosketetan, supermerkatuetako saltokiko terminaletatik zure Club AVIA txartela pasatzean.

Bidaiak

Euskadiko nekazaritza turismo eta landetxeak

• % 10eko eta % 15eko deskontuak, behe-denboraldiko 2 gautako egonaldietan.

Nola eskurate zure AVIA abantaila:

Erakutsi zure Club AVIA txartela, erreserba egiten duzunean. Eskatu aurrekontua, zuzenean eskaintza honi atxikitako establezimenduetara edo informazio-telefono honetara deituta: 902 13 00 31.

Partaide zaitugu

• % 5eko deskontua Espainiako, Portugaleko eta Andorrako NH hoteletako tarifa malgurik onenaren gain.

Nola eskurate zure AVIA abantaila:

Erreserba egiterakoan, eman ezazu Party ID 10543105 kodea 902 115 116 telefono-zenbakian.

Enpresei eskainitako abantailak

Joan-etorri pribatu eta luxuzko taxien erreserbak

• % 5eko deskontua, astelehenetik igandera erreserba egiten den unean eskuragarri dagoen tarifarik onenaren gainean. Autoetan eta minivanetan.

Nola eskurate zure AVIA abantaila:

www.taxiberia.es helbidean erosketa berretsi ondoren, deitu 902 540 290 zenbakira eta identifikatu zeure burua CLUB AVIAko kide moduan, PROMOAVIA gakoaren bidez.